Klimatbloggen

april 14, 2007

Vienna calling…

Filed under: Allmänt — by Daniel @ 18:00

Under morgondagen kommer jag att flyga ner till Wien för att delta i EGU General Assembly 2007. Jag kommer där att presentera några posters (abstract #1 & #2) men också lyssna på en uppsjö intressanta föredrag (i mitt personliga program har jag lagt till 120 föredrag exklusive postrar, och då är inget dubbelbokat)… tur nog finns anteckningsbok så det viktigaste kan skrivas ner. Kommer inte att medbringa egen dator varför bloggverksamheten ligger på paus den kommande veckan. Förhoppningsvis kan jag veckan efter kommentera mina generella intryck av konferensen.

Tills dess, glöm inte att du är inbjuden till ett arktisseminarie i Göteborg tisdagen den 17:e april

TrackBack URI

Blogga med WordPress.com.

